Vredespaleis

Reserveringsaanvraag

    Let op: Alleen evenementen die vrede en recht bevorderen komen in aanmerking voor het huren van een ruimte in het Vredespaleis. Voor de richtlijnen klik hier. Alle organisaties die events willen organiseren op het Vredespaleis dienen niet-controversieel te zijn i.v.m. de neutrale status van het Vredespaleis.

    Contactgegevens

    Contactpersoon

    E-mailadres

    Telefoonnummer

    Functie

    Organisatie

    Is de organiserende partij een NGO of internationale organisatie?

    Omschrijving organisatie

    Website organisatie

    Indien het evenement door een extern evenementen bureau wordt georganiseerd naam van dit bureau vermelden:

    Adres

    Postcode

    Plaats

    Factuuradres gelijk aan contactadres

    Factuurgegevens

    Organisatie

    Contactpersoon

    E-mailadres

    Telefoonnummer

    Functie

    Adres

    Postcode

    Plaats

    Achtergrondinformatie ter beoordeling van uw aanvraag

    Naam evenement

    Geef een korte omschrijving van het evenement (onderwerp/thema/doel)

    Zijn het thema, het programma en de deelnemers gericht op:

    Hoe bevordert uw evenement vrede en recht?

    Wie is de doelgroep, wie zijn de genodigden?

    Upload hier s.v.p. het conceptprogramma van uw bijeenkomst met globale tijdsblokken

    Zijn er bijzondere sprekers of bezoekers waarover wij onze beveiliging moeten informeren?

    Zo ja, welke personen zijn dit?

    Wilt u Vredespaleis-geschenken (zie webshop) verstrekken aan de deelnemers van uw event?

    Zo ja, welke geschenken zijn dit?

    Praktische gegevens bijeenkomst

    Betreft het een meerdaagse bijeenkomst?

    Verwachte begintijd

    Verwachte eindtijd

    Aantal personen genodigden

    Aantal personen crew

    Cateringwensen

    namelijk:

    Gewenste technische faciliteiten

    Livestreaming

    Geluidsinstallatie

    Sprekersmicrofoon

    Aantal:

    Zaalmicrofoon

    Aantal:

    Streaming

    Beamer/scherm

    Faciliteiten voor tolken

    Anders, namelijk

    Gewenste zalen

    (Seminar room alleen mogelijk te boeken als break-out room i.c.m. het Auditorium)

    Auditorium & foyer

    U moet rekening houden met +/- € 8.000 (excl. BTW) voor zaalhuur van het Auditorium per dag, beveiliging, basis AV en personeel, exclusief catering.
    370 personen theater opstelling
    150 personen cabaret opstelling
    60 personen carré opstelling
    (optie huur van tolkencabines: indien gewenst dit graag vermelden bij gewenste technische faciliteiten)

    Seminar room

    U moet rekening houden met +/- € 3.000 (excl. BTW) voor zaalhuur van de Seminar room per dag, beveiliging, basis AV en personeel, exclusief catering.
    60 personen theater opstelling
    32 personen carré opstelling